Ratujmy nasze dzieciaki! Pomóżmy w budowie delfinarium w Polsce!

Ratujmy nasze dzieciaki! Pomóżmy w budowie delfinarium w Polsce! Jedynym delfinarium z delfinoterapią! Delfiny na pomoc chorym i potrzebujacym

wtorek, 17 sierpnia 2010

Chrzest Arusia: przygotowania, uroczystość, obiad

W potwornym upale Agnieszka z Mężem chrzcili małego Arusia. Dane mi było brać udział w tym wydarzeniu, nie tylko jako uczestniczka, ale też jako fotograf. Przemiłe zlecenie. Przemili Ludzie i dużo ślicznych dzieciaczków. Ogromna rodzina. Mąż Agnieszki ma 12cioro rodzeństwa.
Uroczystość piękna i humory dopisywały chyba wszystkim. Nie było pośpiechu. Nastrój powagi i radości.
 Z 145 zdjęć reportażu wklejam kilka dla pokazania podniosłości tej rodzinnej uroczystości.

Najpierw przygotowania  


 I pojawili się pierwsi Goście


 Rodzice i Chrzestni według zwyczajów chyba ludowych ;-) ubierają dziecko wspólnie

 Z Tatą
 Z Mamą i Ciocią (Matką Chrzestną)

 Babcia żegna nas na tarasie

 Już w Kościele

 To takie dla żartu - wszyscy marzą, a oczy zamknięte :-)


Po uroczystości pora na obiadek :-)




Fotografie są własnością Autorki. Wszystkie prawa zastrzeżone. All images Copyright © 2010

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Suuuuuuuuuuuuuuuuper! :)

Sun

Życie jest piękne ! pisze...

Sun !! Jestem pod OGROMNYM wrażeniem !Ja również kocham robić zdjęcia, ale nie jestem takim profesjonalistą jak Ty !!!
Ogromne BRAWO !

Życie jest piękne ! pisze...

Boże jaka SUN !! Sabina wybacz mi. Masz piekne zdjecia @

fot. Anna Ignatowska pisze...

Dziękuję, rzeczywiście Sun to nie moja ksywka, ale nie przejmuj się zbytnio ;-) Dzięki za miłe słowa. Staram się i pracuję.
Zaraz zajrzę do Ciebie :-)

fot. Anna Ignatowska pisze...

Dziękuję, rzeczywiście Sun to nie moja ksywka, ale nie przejmuj się zbytnio ;-) Dzięki za miłe słowa. Staram się i pracuję.
Zaraz zajrzę do Ciebie :-)

Życie jest piękne ! pisze...

Ania, przeciez ja Ciebie dobrze znam z maluchów :) cos mi się pokiełbasiło z tą Sun :)
a ja jestem totalnie amatorska :)