Ratujmy nasze dzieciaki! Pomóżmy w budowie delfinarium w Polsce!

Ratujmy nasze dzieciaki! Pomóżmy w budowie delfinarium w Polsce! Jedynym delfinarium z delfinoterapią! Delfiny na pomoc chorym i potrzebujacym

środa, 6 października 2010

Projekt warsztatowy z Charlesem Frégerem, zwany przeze mnie - "Przechodzień"

    W zeszły weekend brałam udział w ciekawych warsztatach portretowych 
z Charlesem Fregerem, zorganizowanych przez Akademię Fotografii w Warszawie.
     Jest to światowej sławy francuski Fotograf. Ma bogate doświadczenie i ogromną wiedzę, 
przy czym jest bardzo sympatycznym facetem i niezmiernie ciekawie opowiada. 
    Poniżej przedstawiam moje portrety z tegoż warsztatu. 
Jeżeli jeszcze kiedyś artysta zawita do naszego kraju - serdecznie polecam warsztaty
z Jego udziałem, 
bo naprawdę warto!



















 A to widok od kuchni :-) Ja i Bułgar złapany koło metra centrum

 Zdjęcie "od kuchni" fot. Krzysztof Kowalski www.krzysztof-kowalski.com



I na koniec nasz tajny kamerzysta, robiący reportaż z ukrycia na zamówienie Akademii Fotografii...





Fotografie są własnością Autorki. Wszystkie prawa zastrzeżone. All images Copyright © 2010

Brak komentarzy: