Ratujmy nasze dzieciaki! Pomóżmy w budowie delfinarium w Polsce!

Ratujmy nasze dzieciaki! Pomóżmy w budowie delfinarium w Polsce! Jedynym delfinarium z delfinoterapią! Delfiny na pomoc chorym i potrzebujacym

sobota, 4 czerwca 2011

O szczepionce dla Dzieci!

Witajcie!
Chciałam się z Wami podzielić, bo jest to dla mnie bardzo ważny temat dziecięcy.
Będę go śledzić na bieżąco, jeżeli coś nowego doniosą - napiszę :-)
Po pierwszych doniesieniach na temat szkodliwości tych szczepionek zrezygnowałam z zaszczepienia najmłodszego syna. Nie powiem, żebym nie miała wątpliwości. Miałam ogromne. Wiem, że podjęłam słuszną decyzję, żałuję, że nie ma na naszym rynku szczepionki zastępczej. Nie łączonej.

Poniżej nowe doniesienia.
http://astromaria.wordpress.com/2011/05/25/szczepionki-a-autyzm-potwierdzony-zwiazek/


Brak komentarzy: